عاجل

تامر هجرس: "بفختر بزوجتى والراجل اللي مش بيحب يتكلم عن مراته عنده نقص" - تدوينة الإخباري

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
تامر هجرس: "بفختر بزوجتى والراجل اللي مش بيحب يتكلم عن مراته عنده نقص" - تدوينة الإخباري, اليوم الثلاثاء 15 أكتوبر 2024 10:44 صباحاً

ونصح تامر هجرس الرجال بالفخر والتباهي بزوجاتهم، إذ قال في تصريحات تليفزيونية له: الراجل اللي مش بيحب يتكلم عن مراته بيبقى عنده نقص في حياته أو محتاج يشتهر شوية، إحنا دورنا كشخصية عامة مهم إني أدّي الحاجات الإيجابية وإني أقول إن مراتي ست حلوة وجميلة وجدعة ووقفت جنبي.

كما أوضح تامر هجرس، أنه لم يصرح بفخره بمغازلة ومعاكسة الرجال لزوجته كونها جميلة، ولكنه كشف أن أي رجل يجب أن يفتخر بأن زوجته جميلة ويضعها في مكانة مختلفة، ولا بد أن يحترمها أمام الجميع ويعلي من شأنها، كونها تسانده خلال مشواره وتقف معه في أزمته، معللا: أنا بتضايق من صحابي لما بيكون واحد عنده ولد والواد ده بيفتخر إنه مصاحب اتنين.. يمكن أنت بتحترم المرأة بس الولد ده عنده 16 سنة وأنت كده بتربي فيه حاجة غلط، ومهم جدا لما نحب المرأة نحبها زي ما هي، مش نيجي بعد كدا نقولها متخرجيش ومتلبسيش ده رغم إنه حبها زي ما هي.

وأضاف تامر هجرس: نسبة إحصائيات الطلاق في مصر 87% وهو أمر قاسٍ للغاية، وهناك أشخاص يعوّضون نقصهم من خلال تجربة ثانية لهم مع امرأة غير زوجته.

وأشار تامر هجرس، إلى أنه لم يرفض دخول ابنتيه التمثيل أو يمانعمها، فهو يحب أن تخوضا تلك التجربة ورشحهما في مسلسل "الصندوق الأسود"، مع رانيا يوسف، وكتب لهما مشهدين وبالفعل قدما المشهد، معقبًا: بناتي دول أفضل إنجاز عملته في حياتي وفخور إني وصلتهم للي هما فيه.

يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق